Pizza besteld met extra salami en lookworst.
Op het allerlaatste moment nog de extra salami maar de lookworst opnieuw vergeten, net als bij een vorige bestelling.
Voor mij daar geen afhalen meer.
Maud Brouwers07-04-2026
Afhalen:
Kwaliteit:
ik heb mijn bestelling meteen afgebeld omdat ik bij de foute orient bestelde. toch gaf het restaurant door dat de bestelling niet opgehaald is geworden en ik heb nooit mijn geld teruggezien... slecht geregeld!!